Saya : Cerita Hati

Assalamualikum.... kali ini Rul nak tulis tentang diri Rul......
nama penuh Rul....Al-Azrul Iqlam Rosli....... lahir 19 Muharram 1412...yakni 31 Julai 1991....
Rul dilahirkan di Hospital Taiping Perak tepat pukul 7:55 malam......
nickname.......
-Rul, Alaa, Azrul, Iqlam, Lam, Nico........apa-apa pun boleh nak panggil.......asalkan sedap la.......
Rul asal Selama Perak..... sebuah daerah kecil di LMS........bangga gila jadi anak Selama.......masa darjah 4.....Rul pindah ke Pengkalan Hulu Perak........ memang seronok pengalaman tinggal di Pengkalan Hulu, memang sejuk......udara fresh.......maklumlah....kawasan atas bukit.......
5 tahun tinggal di sana......aku pindah semula ke Selama Perak.....family Rul ada 6 orang.....ayah Rul.......ibu Rul......abang......dan adik dua orang......Rul anak nombor 2.....sekarang kami menetap di sebuah taman di Selama Perak......

Sekarang dah nak masuk tahun 2011.....bulan Julai nanti Rul cukup umur 20.....wahh....dah tua.....zaman 20-an....selamat tinggal zaman belasan tahun......Rul......untuk tahun baru ni.......Rul dah simpan azam baru........hanya Rul yang tahu......tapi....kebiasaanya......azam yang dicita-cita tu....kadang2-kadang ada yang tak kesampaian......kita cuma meminta......Allah yang akan tentukan......bertawakal.......

Rul nak cerita pulak tentang hati Rul......apa yang Rul rasa...apa yang Rul suka......Rul suka warna hitam.......elegan.....haha...... Rul suka makan....... Rul suka menulis.......Rul suka tolong orang.....Rul tak kisah kalau Rul susah.....biar orang lain senang...... Rul suka tengok orang lain happy.......

Cinta???? Rul pernah bercinta???? banyak kalau Rul nak tulis tentang cinta.....macam-macam.....bila Rul rajin...Rul tulis pulak pasal cinta.......kalau rajin la...... Sebenarnya....macam-macam lagi nak tulis ni....tapi tak ada mood la pulak..... nanti lain kali Rul sambung lagi.....TQ.
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments: