Terima kasih teman

Kawan......tak semua kawan boleh faham Rul, tak semua kawan boleh kenal Rul dengan baik, tak semua kawan mampu menjadi kawan Rul yang setia...tak tikam dari belakang, tak semua kawan yang sentiasa bagi support, tak semua kawan yang benar-benar boleh menjadi sahabat...teman rapat......
tapi, Rul ada seorang kawan......kawan yang baik.....dia tetap kawan Rul, walau Rul susah, walau Rul senang......Rul takkan pernah mentertawakan dia, walau dia punya kekurangan......dan Rul takkan pernah cepat melatah, kalau ada salah silap yang dia buat........sebab......dia juga menghormati kekurangan/kelebihan/kesilapan yang ada pada Rul......tak semua orang mampu untuk menghormati kekurangan yang ada pada orang lain, malah mungkin akan mentertawakan pula kekurangan yang ada pada seseorang itu.....tak semua orang berasa senang melihat kelebihan/kejayaan orang lain......dan tak semua orang mudah memaafkan kesilapan/kesalahan yang orang lain lakukan.......
Rul bertuah ada kawan rapat macam ni, dia tak kisah kalau Rul saja-saja terpukul dia, sebab nak lepas marah/tension....hehe.....maaf.....dia tak kisah kalau Rul nak cakap lepas dengan dia......dia tak kisah nak cerita secret tentang dia kat Rul......tapi, kadang-kadang....Rul ada buat silap jugak....dia terasa.....tapi, tak lama.....lepas tu OK balik.....semua orang boleh buat silap, biasa la tu......- apabila engkau ingin mengambil seseorang menjadi teman, maka buatlah supaya dia marah kemudian suruh orang bertanya tentang dirimu dan rahsiamu, sekiranya dia mengatakan yang baik dan menyembunyikan rahsiamu, maka ambillah dia menjadi sahabat.
- manusia yang paling lemah adalah manusia yang tidak sanggup mencari teman, dan yang paling lemah dari itu adalah manusia yang mensia-siakan teman yang diperolehinya.

terima kasih.....terima kasih sebab jadi kawan Rul.....kau memang kawan yang terbaik.....TQ.....
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com