Syukur Alhamdulillah

Result semester 3 dah keluar......takut, ketar, berdebar,risau, cuak...macam-macam fikir kat dalam hati ni.....macam mana la result Rul nanti untuk semester 3 ni......
Bagi Rul, sebagai student UniKL MIAT.....time untuk dapat result la paling suspen.....teruja nak tahu result selepas separuh mati jawab final exam...haha....rasa seram sejuk nak tahu result......Semester ni first time Rul register semester guna sistem online....sebelum ni secara manual dari kaunter ke kaunter....perlu pergi kampus...baru boleh nak register......
tapi....sekarang dah online register.....senang sikit....dari rumah pun boleh register semester.......
Selesai register...terus boleh check result pulak......wahhh......takut.........takut ada yang gagal...sebab masa jawab exam hari tu...rasa macam ada yang susah......Rul hanya bertawakkal......Alhamdulillah........semua OK....result semester ni lebih baik dari semester lepas.....semua lulus....
3.91....OK la.....alhamdulillah.....lepas ni...Rul kena tunaikan nazar puasa 7 hari....sebab lulus semua subjek....semester depan, yakni semester 4...Rul perlu study lebih sikit.....tak boleh relaks sangat.....Rul kena ikut diri sendiri, jangan ikut orang lain......harap-harap semester depan boleh dapat result yang lebih baik.....Insyaallah....
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments: